I ärlighetens namn.

Det gäller att börja nånstans.. Att våga vara ärlig, att våga vara sig själv...även om det iblnad skulle innebära att det sker bakom det synliga till en början. När jag nu startar den här bloggen är det för att komma vidare. Ur det som bara känts som svarta hål mitt i vägen av min väg. Stenar som ligger i vägen mot mitt mål. Men jag vill så innerligt komma vidare. Så innerligt besegra alla demoner som finns. Jag har gjort så många resor i mitt liv. Så många steg mot ett liv värt att leva. Det här blir ytterligare ett...

Av alla människor som finns, är det mitt eget godkännande jag så innerligt behöver. Mitt största hinder i livet, är måttstocken jag mäter mina tankar, känslor och mitt liv med. Nu vill jag ut av mitt skal. Det här får bli början till ett liv i ärlighetens namn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0