Socialkompetens bortappat... Saknaden är stor!!



Min fredag i bilder:)
Orkade förvånansvärt mycket i går,jämfört med dagen i dag som spenderat i horisontalt läge...
"Det är Venlafaxinet som gör att du mår så dåligt" säger läkaren när jag berättat läget. Jovisst-inget nytt under solen! Jag har i dag min första helt medicinfria dag!! Kändes konstigt att till "frukosten" (hur långt ut på dagen får man kalla det frukost..?) inte ta några mediciner. Men så skönt att inte behöva ta hänsyn till dem mera! :-)
Men läkaren trodde alltså på en "wash out" kring mediciner.. detox skulle jag kalla det!! Så kan vi utvärdera igen senare menade hon. Låter helt ok!
Nu ska jag bara igenom det här helvetet,sen blir det bättre!!
Jag skäms så oerhört över allt konstigt jag säger ibland...det är som att jag har "tappat" det filtret i hjärnan som sorterar vad jag ska säga och inte..social kompetens kan man också kalla det skulle jag tro. Och jag vet att jag har det när jag är mig själv...så FY vilken skam som kommer sköljande över mig när jag gjort/sagt nåt klantigt...
Men..snart snart snart!
*blessings*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0